Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:26:59 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT066.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT022.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Een mooie stemming en het volbrengen van wonderen, aangename verrassingen en vreugdevolle momenten.
From: Tomanova Silke <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:25:18 +0300

Recepten voor herfstige kniesoren.

Heel wat gebruikers geven de voorkeur aan online flirten, zonder over te gaan tot echte communicatie. Deze benadering helpt iemands gevoel van eigenwaarde te vergroten, te leren communiceren met het andere geslacht en zijn verlangen naar afwisseling te bevredigen zonder lichamelijk contact. Dergelijke communicatie kan worden ondersteund door de uitwisseling van foto's, waaronder intieme foto's en videochats. In tegenstelling tot veel concurrenten, biedt onze site al haar gebruikers een beveiligde prive chatroom. Alle daarin vervatte correspondentie wordt beschermd door end-to-endencryptie en is ontoegankelijk voor derden. Wanneer u chat over uw meest intieme onderwerpen, kunt u er zeker van zijn dat uw persoonlijke informatie veilig is.

Experts zeggen dat de ideale tijd voor een follow-up gesprek na een eerste date 2-4 dagen is, maar niet langer dan 4-5 dagen. Als je te vroeg belt, kan dat als een wanhoopsdaad worden opgevat.

Wanneer u een datingsite bezoekt voor een serieuze relatie, is het de moeite waard uw profiel dienovereenkomstig in te vullen - met inbegrip van belangrijke aspecten van uw leven, persoonlijkheidskenmerken, gewoonten en activiteiten. U moet aangeven welke eigenschappen u in een partner wenst, om ongeschikte kandidaten meteen te kunnen uitsluiten. Wees niet bang om potentiГ«le huwelijkskandidaten af te schrikken en iets weg te laten - er zijn enorm veel gebruikers op deze site en je zult zeker mensen hebben die op zoek zijn naar jou met al je eigenaardigheden en eigenaardigheden. Via de datingsite kun je gelijkgestemden vinden voor groepsseks, fetisj en andere speciale vormen van intimiteit die niet openbaar worden gemaakt.

Het belangrijkste kenmerk van onze site is dat wij online dating aanbieden met snelle registratie zonder telefoonnummers en foto's. Elke gebruiker voegt naar eigen goeddunken zijn of haar telefoonnummer toe aan de vragenlijst. Zo kunt u via SMS met elkaar communiceren zonder uw echte telefoonnummer prijs te geven.

We hebben het niet alleen over het feit dat de website veel profielen bevat van mensen uit alle steden van ons land en de buurlanden, maar ook over de breedte van het doelpubliek, dat met recht honderd procent kan worden genoemd. Wat betekent dat? Mensen van alle leeftijden, met alle soorten uiterlijk en gevarieerde interesses communiceren hier. Dating heeft ook totaal verschillende doelstellingen - van casual hook-ups tot seksuele partnerschappen en gezinsvorming. Klop gewoon en ze zullen de deur voor je open doen!

CLICK 

Klik hier om u uit te schrijven voor deze e-mail.    

Verplaats de e-mail naar de - Inbox categorie.

©2015 Onverwachte Ontmoetingen | 3072 MD Rotterdam, Nederland