Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:10:55 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.36] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ve vasich ocich je jasny naznak. Ale k cemu?
From: Eva Kersten <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:09:36 +0300

Mame Darky!

ONLINE CHAT 

Mezi nekolika miliony mistnich uzivatelu muzete potkat sveho dokonaleho sexualniho partnera. Nezapomente si vsak precist uzivatelskou smlouvu. Zejmena ta cast o pravidlech komunikace s divkami. V soucasne dobe probihaji technicke prace na pristupu k fotografiim, pokud k nim nemate pristup, staci e-mail presunout do kategorie - Dorucena posta.
Neni tezke uhodnout, ze najit partnera pro intimni vztah bez zavazku je s pomoci nasich stranek take snazsi.
Vite, ceho je ta holka schopna? Vsadim se, ze by se ti to libilo. Zde je jeji profilove ID: 21227990. Zadejte ji do vyhledavaciho pole a uzijte si ji.

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.