Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:10:54 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Nosi v sobe komunikaci, tak ať je jen pozitivni.
From: Annelise van der Kleij <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:10:06 +0300

Annelise
was online 12 minutes ago   

O mne: Prsata divka, ktera behem let neztratila tvar ani prilnavost. Hmotnost: 64 Growth: 156 ID: 82509798 Sexualni zajmy: Pozice ventilatoru Prsa: 2   

SEND MESSAGE

z technickych duvodu se obrazek v tomto dopise nemusi zobrazit, proto byste meli dopis presunout do kategorie Dorucena posta. Tento seznamovaci server lze pouzit pro hledani vztahu, sexu, prosteho randeni nebo pratelstvi. Uprimne se omlouvame za vsechny potize, ktere jsme vam zpusobili. Ujistujeme vas, ze o vas bude dobre postarano, a pripominame, ze pokud budete potrebovat nasi pomoc, muzete se na nas kdykoli obratit.

Tyto e-maily uz nechci dostavat.