Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:09:21 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT025.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: S prateli jsme se sesli v kavarne - posadit se pro vas ke stolu?
From: Pearson Monika <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:08:52 +0300

Jedna je dobra a sest je lepsich.

Tym Serious Dating webove stranky se snazi vytvorit komunitu lidi, kteri maji zajem najit zivotniho partnera, takze vsechny profily podlehaji prisnemu moderovani. Seznamka - sluzba pro ty, kteri hledaji lasku!

Podle odborniku je idealni doba pro nasledny hovor po prvnim rande 2-4 dny, ne vsak dele nez 4-5 dni. Pokud zavolate prilis brzy, mohlo by to byt povazovano za zoufaly krok.

Ve vysledcich vyhledavani se zobrazuji pouze profily s realnymi fotografiemi, takze muzete usetrit cas a zvysit sve sance na uspesne setkani s nekym zajimavym. Filtr prichozich zprav vam umozni dostavat e-maily pouze od lidi, kteri vas zajimaji.

Mnoho lidi sni o ceste do vzdalenych zamorskych zemi, ale nejblizsi okoli si netroufa podporit. Takova cesta je lepsi se zajimavymi stejne smyslejicimi lidmi, kteri najdou seznamku. Mezi uzivateli jsou nebojacni zkuseni turiste i nezkuseni, ale podnikavi lide. Pro maximalni pohodli si snadno najdete spolecnika podle veku. Dulezite je take pohlavi - muzete si s sebou vzit nekoho na romantiku nebo vytvorit dojem paru, abyste si usnadnili kontrolu. Nebo se spojte, abyste si ziskali srdce ostatnich a zajistili si klidny vylet bez vzajemne lasky. Stranky by take byly skvelym zpusobem, jak najit mistni zname. Seznameni s obyvatelem dane destinace je uzitecne, protoze se muze stat pruvodcem, pomocnikem, poradcem, pritelem a mozna i necim vic.

Diky neustale praci na funkcnosti a vyvoji sluzby najdete na nasich webkamerach pouze atraktivni divky s "cistymi" profily a overenymi udaji. Eroticky obsah od opacneho pohlavi a zadne reklamy. Na kazdy problem reagujeme okamzite a zastavime jakekoli porusovani predpisu. Proto je skutecne, ze se navzajem poznavame. A pokud se vam vas spolecnik nelibi - staci jedno kliknuti a pred vami je nova divka.

Open 

Nemam zajem si dopis precist.    

Presunte e-mail do kategorie - Dorucena posta.

©2003 Sama | 147 00 Praha 4, Cesko