Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:03:50 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Pisze artykul o randkach internetowych.
From: Tomaova Sylvia <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:01:26 +0300

Zarejestruj Sie Za Darmo!

Moze wystapic problem z dostepem do zdjecia, przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Jesli nie chcesz zadnej odpowiedzialnosci w zwiazku i cenisz swoja wolnosc, nasz serwis randkowy na jedna noc jest tym, czego potrzebujesz. Przede wszystkim badz odpowiedzialny i odrzucaj wszelkie podejrzane oferty, nawet jesli wydaja Ci sie one bardzo atrakcyjne. Bezpieczenstwo jest najwazniejsza rzecza, jesli chodzi o szybki seks.
Do wyraznej korespondencji uzywaj emoji. Zaleca sie uzywanie emoji, aby nadac swoim wiadomosciom wiecej ekspresji. Mozesz uzyc czeresni, brzoskwiń, bananow, baklazanow, cipek, emojis jezyka i innych. Chodzi o wyobraznie i wulgarnosc mysli.
Darmowa rejestracja na naszym portalu daje mozliwosc poznania wszystkich zalet serwisu: design, ilosc osob, wygodne wyszukiwanie i bonusy, ktore daja mozliwosc zobaczenia na geolokalizacji, w ktorym domu jest dziewczyna.
Aby znalezc kobiete na tej stronie, bedziesz musial po prostu wpisac jej id. 98715996.

OPEN 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.