Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:03:44 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.26] said:
    550-5.7.28 [108.170.60.122       1] Our system has detected an unusual rate
    of 550-5.7.28 unsolicited mail originating from your IP address. To protect
    our 550-5.7.28 users from spam, mail sent from your IP address has been
    blocked. 550-5.7.28 Please visit 550-5.7.28
    https://support.google.com/mail/?p=UnsolicitedIPError to review our 550
    5.7.28 Bulk Email Senders Guidelines.
    cw15-20020a056a00450f00b0053b082ebe62si11315789pfb.269 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Przegralem zaklad i za to musisz wyprosic najpiekniejsza dziewczyne na swiecie!
From: Else Kastner <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:02:11 +0300

3 sposoby na spedzenie niezapomnianych dni.

ЕЃatwo jest tu znalezc milosc i poznac nowych przyjaciol. Tylko czat na zywo z prawdziwymi ludzmi z calego swiata. 800.000 odwiedzajacych kazdego dnia. ЕЃatwo przeszukuj najwieksza baze profili randkowych, zdjec.

Dla doroslych kobiet randki sa czesto porazka, poniewaz nie doceniaja wlasnego wieku, pokazuja cudze lub zbyt przetworzone zdjecia i ubarwiaja inne informacje. Istnieja uniwersalne zasady sukcesu dla obu plci: swieze zdjecia, ktore wyraznie pokazuja twoja twarz i sylwetke; prawdziwe informacje o sobie, twoich hobby i zainteresowaniach; otwarta postawa w komunikacji; chec spotkania, jesli sa oboje zainteresowani; i przyjazny ton korespondencji.

Kazdy dorosly potrzebuje kontaktow towarzyskich z plcia przeciwna, chodzenia na romantyczne randki i poznawania nowych ludzi. Roznorodnosc w srodowisku pomaga zwalczac stres, poprawiac wydajnosc i pozbywac sie roznych kompleksow. Niestety nie kazdy ma mozliwosc poszerzenia zakresu swojej komunikacji. Niektorym ludziom przeszkadza wrodzona skromnosc, innym sztywne harmonogramy pracy lub osobiste. To jest, gdzie nasz serwis randkowy dla doroslych przychodzi w. To dobre miejsce na znalezienie bratniej duszy, na okazjonalne schadzki i jednorazowe intymne przygody.

Wiele osob marzy o wyjezdzie do dalekich zamorskich krajow, ale najblizsze otoczenie nie ma odwagi ich wesprzec. Taka podroz jest lepiej zrobic z ciekawymi podobnie myslacych ludzi, ktore znajda sie na stronie internetowej randki. Wsrod uzytkownikow sa nieustraszeni doswiadczeni turysci oraz niewyszukani, ale przedsiebiorczy ludzie. Dla maksymalnego komfortu, latwo jest znalezc towarzysza w zaleznosci od wieku. Wazna jest rowniez plec - mozesz zabrac ze soba kogos dla romansu lub stworzenia wrazenia pary, aby ulatwic np. odprawy. Albo polaczyc sily, aby zdobyc serca innych ludzi i zapewnic sobie spokojna podroz bez wzajemnej milosci. Strona bylaby rowniez doskonalym sposobem na znalezienie lokalnych znajomosci. Poznanie mieszkanca danego miejsca jest bardzo przydatne, poniewaz moze on stac sie przewodnikiem, pomocnikiem, doradca, przyjacielem, a moze nawet kims wiecej.

Zgadzam sie, warto sprobowac - Twoje zycie na pewno stanie sie jasniejsze i bogatsze! Nic dziwnego, ze wszystkie rodzaje ludzi korzystaja z Internetu, aby sie zaprzyjaznic. Moga miec rozne cele, preferencje i motywacje. Na naszym portalu randkowym, sama rejestracja znacznie zwieksza Twoje szanse na sukces. Gwarantowana wydajnosc wyszukiwania.

ONLINE CHAT 

Nie chcesz otrzymywac takich listow.    

Jesli wiadomosc e-mail nie wyswietla sie poprawnie, zalecamy przeniesienie jej do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

©2005 Spij W Parze | Emilii Plater 49, 00-125 Warszawa, Polska