Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:52:36 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.26] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    gd16-20020a17090b0fd000b00213213d63bbsi11830019pjb.41 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Nejsem vubec vyrecny. Ale pri pohledu na tebe na to zapomenu.
From: Diane Berube <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:50:52 +0300

Diane
was online 50 minutes ago   

Prsa: 3 ID: 17765950 Hmotnost: 67 Growth: 156 Sexualni zajmy: Analni fisting O mne: Zacinaji se u vas projevovat hormony? Chces si vylit svou energii a nasmerovat ji do zeny?) Rad bych byl tvym partnerem.)   

Open Chat

Ve vsi uprimnosti se omlouvame za neprijemnosti, ktere jsme vam zpusobili. Prisahame, ze situaci obnovime bez ohledu na cokoli, a pripominame, ze pokud budete nekdy potrebovat nasi pomoc, muzete se na nas v kazdem pripade obratit! Nase stranky pomahaji najit noveho partnera nebo milostny vztah. Nove technologie postovnich sluzeb neumoznuji foceni aktu, ale existuje reseni! chcete-li zobrazit fotografii, presunte toto pismeno do dorucene posty.

Odhlasit se z odberu tohoto zpravodaje.