Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:43:10 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.34] said: 550
    #5.1.0 Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.34] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Hezky den a dobrou naladu!
From: Hogervorst Vitalina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:41:39 +0300

Send Message 

Veskere svadeni nevychazi ani tak ze slov, jako z kinestetiky. Divky vice citi a vnimaji nez vidi a slysi. Je dulezite chovat se muzne a sebevedome. Uvedte atmosferu, kdy je pod sebevedomym vlivem muze.
Bezplatna registrace na tomto portalu - pomaha snadno navazat opravdu kvalitni vztahy a bavit se s nimi. A co je nejlepsi, VIP profil je na mesic zdarma!
Chcete-li najit zenu na techto strankach, staci zadat jeji ID. 76129483.
Nase bezplatne stranky se skladaji ze vstupni stranky se seznamem galerii a upozornenim na vekove omezeni navstevniku a samotnych galerii (male stranky s obrazky, pokud mate problemy se zobrazenim obrazku divky v tomto e-mailu, presunte e-mail do Dorucene posty). Nasi obrovskou vyhodou je temer uplna absence reklamy.

Podivejte Se Na Jeji Obrazek Zdarma!

Nemam zajem si dopis precist.