Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:41:37 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.38] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.35] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jste pripraveni vymenit komunikaci na internetu za romantickou veceri?
From: Beatrix Balcarova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:41:05 +0300

Seznamte Se S Nami Jeste Dnes!

OPEN SITE 

Muze nastat problem s pristupem k fotografii, presunte e-mail do slozky Dorucena posta. Pokud nechcete mit ve vztahu zadnou zodpovednost a cenite si sve svobody, nase seznamka na jednu noc je to, co potrebujete. Predevsim budte zodpovedni a odmitnete vsechny pochybne nabidky, i kdyz se vam zdaji velmi lakave. Pri rychlem sexu je nejdulezitejsi bezpecnost.
Vse je zdarma. Dulezite vedet! - Vsechny schuzky jsou dobrovolne a zalozene pouze na vzajemnych sympatiich. Nemluvime o prostituci, obchodovani s lidmi nebo jinych neprijemnych vecech.
Stranky se kazdym dnem zlepsuji, k dispozici je jiz mnoho uzitecnych funkci. Pokud se vam libi divka ve zprave, muzete ji najit podle jejiho ID profilu: 42505613.

Takove dopisy nechcete dostavat.