Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:35:20 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Z pewnoscia nie wygladasz na zlodzieja, ale mimo to z latwoscia udalo ci sie skrasc moj spokoj.
From: Magdalena Stromberg <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:33:01 +0300

ONLINE CHAT 

Nie podoba ci sie twoje zycie seksualne? Moze czegos brakuje? Skorzystaj z naszej strony internetowej. Nie krepuj sie sprobowac czegos nowego, po prostu skorzystaj z naszych zasobow. Wiele dziewczyn moze pomoc uczynic seks bardziej pikantnym, ciekawym i ekscytujacym.
Uzyskaj rok anonimowosci po zarejestrowaniu sie na naszej stronie sex randki! Bedziesz mogl wylaczyc funkcje prywatnosci, jesli chcesz.
Seks jest na mysli kazdej dziewczyny w taki czy inny sposob. Ktos tylko odwleka moment prawdy, a ktos inny od razu deklaruje swoje zamiary. Do tego wlasnie sluzy nasza strona, z mozliwoscia spotkania sie w zaufaniu. Do tego listu dolaczone jest zdjecie dziewczyny z mysla o seksie, jesli go nie widzisz, wrzuc list do kategorii Skrzynka odbiorcza.

Ona Chce Cie Poznac!

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.