Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:34:47 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Gleboko wierze, ze moj wzrok nie bez powodu zatrzymal sie na Twoim zdjeciu.
From: Lundberg Lea <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:32:35 +0300

Open Chat 

To Nasze Urodziny!

Okolo 70% dziewczyn udaje orgazm, zwlaszcza bedac w stalym zwiazku. Dziewczyny maja trudnosci z uzyskaniem przyjemnosci i orgazmu w lozku. Jak dac dziewczynie gwarantowany orgazm? Aby to zrobic, dziewczyna pisze w swoim profilu, w jakiej pozycji dostaje orgazm, wiec wiesz, co robic.
Otrzymuj cotygodniowe prezenty na naszej stronie. Znajdz sie w pierwszej setce z Twojego kraju!
Mozesz rowniez znalezc kobiete na podstawie jej id profilu. Bedziesz rowniez w stanie znalezc ja na podstawie jej id profilu: 04522914.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.