Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:34:44 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said: 550
    5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in
    relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Niesamowite inspiracje i bajeczne pomysly, wspaniale mysli i radosne przedsiewziecia!
From: Wolfhild Aanensen <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:32:14 +0300

Randki online sa latwiejsze niz sie wydaje. Do dziela! Szybka rejestracja. Profile zweryfikowane. Tylko dzis bonusy za rejestracje!
Nasza strona powstala w 2006 roku i jestesmy firma swiadczaca uslugi hostingowe. Umozliwiamy uzytkownikom przesylanie plikow wideo na tej samej zasadzie, co YouTube. Zazwyczaj uzywamy technologii Adobe Flash. W chwili obecnej trwaja prace techniczne nad Adobe Flash, jesli masz problemy z wyswietleniem obrazka w tym mailu, po prostu przenies maila do kategorii - Skrzynka odbiorcza.
Z kazdym dniem strona jest ulepszana, wiele przydatnych funkcji jest juz dostepnych. Jesli podoba Ci sie dziewczyna z wiadomosci, mozesz ja znalezc po ID jej profilu: 82315936.
Kazda kobieta potrzebuje dobrego seksu, a nie mozna go uprawiac bez dobrych pieszczot. Oprocz stymulacji narzadow plciowych, kobiety potrzebuja po prostu pieszczot. Dziewczyny uwielbiaja pieszczoty i zywo reaguja na dotyk mezczyzny. Po to wlasnie jest nasz portal sex randkowy.

Pisz Do Dziewczyny!

Open Profile 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.