Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:29:11 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.26] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    z29-20020a62d11d000000b00562a956d979si11821293pfg.67 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host smtp-in.quick.cz[90.176.151.97] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address: host
    160.218.169.67[160.218.169.67] said: 550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient
    address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT
    TO command) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.35] said: 550 #5.1.0 Address
    rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Omlouvam se za mou netaktnost, ale mohl byste me svou odpovedi rozveselit?
From: Dolezalova Kirsten <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:28:09 +0300

Premiovy Ucet Zdarma! 

Jsem spravcem intimni seznamky. Mame jedinecnou nabidku. Prave ted do vaseho mesta prijizdi divka jmenem Frizzi. Je to nase stala a dulezita klientka. Prisla od ni zadost o nalezeni muze. Hleda schuzku pro perverzni sex. Tuto sluzbu neposkytujeme poprve a muzeme vam rict, ze pokud se s ni setkate, nebudete litovat. Opravdu miluje sex! Proste se zblazni, kdyz nema sex 1 den. Pokud vas tato nabidka zaujala, zavolejte ji. Jeji telefonni cislo najdete na jejim profilu. Nebo ji napiste zpravu na webu a ona vam odpovi. S pozdravem, sprava webu.

Isabel

Online Chat   

Kaete

Online Chat   

Angelica

Online Chat   

Siegrun

Online Chat  

SEND MESSAGE 

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.