Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:21:23 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Tak niezwykle imie moze nadac tylko niezwykla osoba. Czy mam racje?
From: Vasilieva Carlotta <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:19:36 +0300

Jednonocne stragany.

Nie rob dalekosieznych planow, jesli spotkasz dziewczyne, ktora naprawde Ci sie podoba. Daj sobie i jej czas na poznanie siebie nawzajem. Czasami, po piatej randce, zdajesz sobie sprawe, ze ta osoba nie jest dla ciebie odpowiednia, denerwujesz sie, ze to juz nie to samo. Im latwiejsze podejscie do randek, tym latwiejsze i przyjemniejsze beda randki.

Rudowlose kobiety byly uwazane za mityczne od czasow starozytnych. Starozytni Grecy wierzyli, ze po smierci odradzaja sie jako wampiry. Z kolei hiszpanska sredniowieczna inkwizycja oskarzala rudowlosych o kradziez ognia piekielnego, a oni sami byli oskarzani o bycie czarownikami i czarownicami i paleni na stosie. Niemiecki seksuolog Werner Habermel stwierdzil w dlugoterminowym badaniu, ze kobiety o rudych wlosach czesciej uprawiaja seks. Rudowlose dziewczyny maja bardzo urazowa skore: siniaki i otarcia pojawiaja sie czesciej i szybciej niz u blondynek czy brunetek.

Najlepsze jest to, ze nasze oferty randek dla doroslych sa calkowicie darmowe. Bez oplat aktywacyjnych, bez SMS-ow i bez innych dodatkow. Po prostu zaloz swoj profil, wypelnij go swoim zdjeciem profilowym, danymi osobowymi i jestes gotowy do czatowania bez zadnych ograniczeЕ„!

Mozesz okreslic region, aby wyszukac podobnie myslacych ludzi w swoim miescie - mozesz byc zaskoczony, gdy dowiesz sie, jak wielu interesujacych ludzi mieszka w poblizu Ciebie. Nie ma tez zadnych kosztow finansowych - rejestracja i edycja profilu jest calkowicie bezplatna.

Jak znalezc wlasciwa osobe do rozmowy i nie tylko? Poniewaz wiele osob szuka powaznego zwiazku, na stronie znajduja sie bardzo szczegolowe profile. Na przyklad, podczas gdy wyglad osoby moze nie miec wiekszego znaczenia dla pen pal, beda one odgrywac wieksza role dla bardziej powaznych relacji.

Click 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.    

Twoj email moze nie byc wyswietlany poprawnie, prosze przeniesc go do - Skrzynki odbiorczej.

©2020 Sam | Warsaw Financial Centre, Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, Polska