Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:21:10 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Czy mozesz zdradzic mi sekret, jak utrzymujesz sie tak seksownie?
From: Anderson Hedwig <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:19:03 +0300

Chcesz zobaczyc filmik z ta dziewczyna? Ona ma duzo na swoim profilu! Po zarejestrowaniu sie wpisz w polu wyszukiwania ID jej profilu: 64835055.
Randki online z dojrzalych dziewczyn na powaznie lub dorywczo czat. Darmowa transmisja na zywo po zarejestrowaniu sie.
Nasza strona powstala w 2006 roku i jestesmy firma swiadczaca uslugi hostingowe. Umozliwiamy uzytkownikom przesylanie plikow wideo na tej samej zasadzie, co YouTube. Zazwyczaj uzywamy technologii Adobe Flash. W chwili obecnej trwaja prace techniczne nad Adobe Flash, jesli masz problemy z wyswietleniem obrazka w tym mailu, po prostu przenies maila do kategorii - Skrzynka odbiorcza.
Za pomoca kilku prostych ruchow mozna wybrac interesujacego nas partnera. Komunikacja odbywa sie miedzy zywymi ludzmi, wiec i w tym aspekcie nie trzeba sie niczego szczegolnego uczyc. Trzeba po prostu byc soba i zblizyc sie do tych ludzi, ktorzy to lubia. Na szczescie mamy wielu uzytkownikow.

REGISTRATION 

Informacje Serket!

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.