Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:20:48 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Chyba jestem przytloczony twoja elokwencja. Ale nadal masz szanse mnie wskrzesic.
From: Alma Janssen <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:19:15 +0300

Alma
was online 43 minutes ago   

O mne: Szczupla sylwetka i tylek w ksztalcie serca takie podstawowe dane mojego wygladu) Hmotnost: 67 Growth: 174 ID: 52951262 Sexualni zajmy: Litera X poz. Prsa: 3   

SEND MESSAGE

Filtr spamu jest teraz znacznie bardziej rygorystyczny, w tym liscie znajduje sie zdjecie dziewczyny, ktora jest gotowa na wszystko! Aby zobaczyc jej zdjecie, zalecamy przeniesienie listu do kategorii Skrzynka odbiorcza. Nasze zasoby szczodrze zapewniaja wiele interesujacych bezplatnych uslug. Wazne jest rowniez to, ze mamy podrobki. Zdjecia moga nie byc dostepne przez jakis czas, prosze nam wybaczyc, staramy sie byc lepsi!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.