Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:10:19 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled
    or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Dlaczego tak smutno na zdjeciu? Nie badź smutny. zycie jest niesamowite i ciekawe, poniewaz jest w nim ja.
From: Wilma Tijsma <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:07:58 +0300

Wilma
was online 21 minutes ago   

O mne: W mojej ostatniej pracy wszyscy traktowali mnie dobrze, poniewaz spalam z wszystkimi mezczyznami z obslugi, nadal jestem niegrzeczna dziewczynka. Hmotnost: 59 Growth: 158 ID: 66018749 Sexualni zajmy: Glebokie blowjob Prsa: 2.5   

Send Message

Dziewczyny na naszym portalu randkowym publikuja swoje nagie zdjecia, tak jak w tym e-mailu, jesli nie widzisz zdjecia, przenies wiadomosc do swojej skrzynki odbiorczej. Pomozemy Ci pozbyc sie zwątpienia w siebie! Potrzebujemy Twojej rady, jak ulepszyc nasze zasoby! Z cala szczeroscia prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Ci wysylamy. Obiecujemy, ze na pewno poprawisz sytuacje, pamietajac, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdej chwili mozesz sie z nami skontaktowac!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.