Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:09:25 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp.google.com[142.251.2.27] said: 550-5.7.1
    [108.170.60.122      18] Our system has detected that this message is
    550-5.7.1 likely suspicious due to the very low reputation of the sending
    IP 550-5.7.1 address. To best protect our users from spam, the message has
    been 550-5.7.1 blocked. Please visit 550 5.7.1
    https://support.google.com/mail/answer/188131 for more information.
    z17-20020aa78891000000b0056238741ba7si626222pfe.174 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled
    or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Tak samo jak ludzie, zwierzeta, a nawet owady.
From: Daamen Annemarie <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:06:50 +0300

Wiadomosc dla Ciebie.

Wiele osob korzysta z naszej strony, aby poznac obcokrajowcow, a nastepnie przeniesc sie za granice. Dotyczy to nie tylko dziewczat, ale takze mezczyzn - dzis dosc powszechne sa zwiazki i malzenstwa, ktore moga calkowicie zmienic twoje zycie. Co wiecej, nawet przyjazny kontakt z obcokrajowcami, ktory nie ma na celu nawiazania powaznej relacji, poprawia znajomosc jezyka. Strona pozwala nie tylko na dobra zabawe, ale rowniez na nauke jezyka bez koniecznosci korzystania z drogich, profesjonalnych korepetytorow!

Szukaj przyjaciol i osob o podobnych zainteresowaniach. Samotnosc nie zawsze objawia sie brakiem partnera - czesto potrzebna jest uwaga, komunikacja, rozmowa z ludzmi, ktorzy moga podzielic sie swoim punktem widzenia. Przez wiekszosc czasu przecietny dorosly nie ma czasu na ciekawe spedzanie wolnego czasu. Ponadto, wiele zajec tematycznych lub hobby rowniez wymaga znacznych nakladow. Nasz darmowy serwis randkowy pomoze Ci znalezc interesujacych ludzi, z ktorymi mozesz porozmawiac.

Nasz profil jest tak prosty, jak to tylko mozliwe: nie musisz nic robic, aby opanowac jego podstawowe funkcje. Przyjazne narzedzia wyszukiwania i intuicyjna nawigacja pozwalaja na latwe poruszanie sie po bazie uzytkownikow i rozpoczecie dialogu z interesujacymi Cie osobami.

Zgadzam sie, warto sprobowac - Twoje zycie na pewno stanie sie jasniejsze i bogatsze! Nic dziwnego, ze wszystkie rodzaje ludzi korzystaja z Internetu, aby sie zaprzyjaznic. Moga miec rozne cele, preferencje i motywacje. Na naszym portalu randkowym, sama rejestracja znacznie zwieksza Twoje szanse na sukces. Gwarantowana wydajnosc wyszukiwania.

Wiele osob marzy o wyjezdzie do dalekich zamorskich krajow, ale najblizsze otoczenie nie ma odwagi ich wesprzec. Taka podroz jest lepiej zrobic z ciekawymi podobnie myslacych ludzi, ktore znajda sie na stronie internetowej randki. Wsrod uzytkownikow sa nieustraszeni doswiadczeni turysci oraz niewyszukani, ale przedsiebiorczy ludzie. Dla maksymalnego komfortu, latwo jest znalezc towarzysza w zaleznosci od wieku. Wazna jest rowniez plec - mozesz zabrac ze soba kogos dla romansu lub stworzenia wrazenia pary, aby ulatwic np. odprawy. Albo polaczyc sily, aby zdobyc serca innych ludzi i zapewnic sobie spokojna podroz bez wzajemnej milosci. Strona bylaby rowniez doskonalym sposobem na znalezienie lokalnych znajomosci. Poznanie mieszkanca danego miejsca jest bardzo przydatne, poniewaz moze on stac sie przewodnikiem, pomocnikiem, doradca, przyjacielem, a moze nawet kims wiecej.

CLICK HERE 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.    

Jesli otworzyles oficjalne pismo, moze ono trafic do spamu. Prosimy o dolozenie wszelkich staran, aby poprawic jakosc naszych uslug i przeniesc je do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

©2008 Badz Szczesliwy | al. Jana Pawla II 22, 00-133 Warszawa, Polska