Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:09:13 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp.konin.lm.pl[185.238.73.160] said: 554 5.7.1
    Client host rejected: cannot find your reverse hostname, [108.170.60.122]
    (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

Subject: zycze Ci uduchowionego, ciekawego, przyjemnego, wesolego, szczesliwego, fajnego, ekscytujacego i dobrego dnia!
From: Bureau Yaroslava <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:06:45 +0300

Zdobadz swoje bonusy juz teraz, zarejestruj sie i zacznij zawierac nowe znajomosci!
Nie trudno sie domyslic, ze znalezienie partnera do intymnego zwiazku bez zobowiazań jest rowniez latwiejsze do zrobienia z pomoca naszej strony.
Jesli podoba Ci sie pewna dziewczyna i chcesz z nia porozmawiac, po prostu wpisz jej id: 62066141 w polu wyszukiwania.
Nasz zasob pojawia sie w najlepszych witryn dla sex randki, ale my pozycjonujemy sie jako platforma do znalezienia powaznych relacji. Mamy czat wideo, gdzie mozna zobaczyc wszystko i wiecej. Ta dziewczyna pokazuje sie w calej okazalosci, jesli nie widzisz jej zdjecia, wrzuc je do swojej skrzynki odbiorczej.

SEND MESSAGE 

Specjalnie Dla Ciebie!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.