Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:08:53 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said:
    550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown
    in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Moja ukochana i najdrozsza osoba, moje szczescie i moja nagroda, zycze Ci dobry i jasny dzien
From: Karola Abend <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:06:10 +0300

Na Zywo Na Antenie Za Darmo!

Zdjecia erotyczne moga byc wykonywane zarowno przez profesjonalne jak i amatorskie aparaty fotograficzne. zrodlem tych obrazow moga byc m.in. skany roznych fotografii (w tym z czasopism), zdjecia z aparatow cyfrowych, oraz materialy filmowe. Najczesciej stosowanym formatem jest JPEG. Jesli nie widzisz zdjecia, przenies je do kategorii - Skrzynka odbiorcza.
Czy wiesz, do czego ta dziewczyna jest zdolna? Na pewno by ci sie spodobalo. Oto jej identyfikator profilu: 51995531. Wpisz go w pole wyszukiwania i ciesz sie.
Kiedy zarejestrujesz sie na naszej stronie sex randki, dostaniesz mily prezent. Ogladaj bez ograniczen programy na zywo przez caly miesiac!
Nasze funkcje sa standardowe - filtry na listach, wysylanie wiadomosci, polubienia i inne. Nasza specjalna cecha jest specjalna ochrona przed botami, tylko prawdziwi ludzie i algorytm, ktory podnosi Twoja strone wyzej dla szybszych i bardziej aktywnych odpowiedzi w korespondencji.

Open Site 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.