Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:07:44 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210]
    said: 550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected:
    User unknown in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Nowa opowiesc o szczesciu i sukcesie.
From: Patel Annelise <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:05:07 +0300

Annelise
was online 53 minutes ago   

Sexualni zajmy: Lustrzana pozycja nog Growth: 170 Hmotnost: 60 ID: 29744079 Prsa: 2.5 O mne: Otwarty taniec tylko dla Ciebie.   

Z powazaniem prosimy o przebaczenie za klopoty, ktore Wam sprowadzamy. Dajemy slowo, ze z pewnoscia poprawisz swoja sytuacje, a takze przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdej chwili mozesz sie z nami skontaktowac! Po rejestracji otrzymasz konto premium na 10 dni za niedogodnosci, ktore spowodowales, i aby zobaczyc zdjecie dziewczyny z profilu, przenies list do swojej skrzynki odbiorczej. Jestesmy jedna z niewielu platform, ktora pozwala na zamieszczanie zdjec erotycznych (jesli chcesz je zamazac). Istnieja darmowe funkcje: czat na stronie, wyszukiwanie wedlug wieku, miasta i plci, powiadamianie o nowych wiadomosciach na e-mail.

FREE REGISTRATION

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.