Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:07:32 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Mlody czlowieku, co zamierzasz zrobic z reszta swojego zycia? А
From: Tishbein Jolina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:05:07 +0300

Poszukiwanie partnerki na tej stronie jest uproszczone i trzeba wpisac jej ID: 04129468.
Randki online z dojrzalych dziewczyn na powaznie lub dorywczo czat. Darmowa transmisja na zywo po zarejestrowaniu sie.
Do tego listu dolaczone jest zdjecie dziewczyny, ktora chcialaby Cie poznac, jesli masz problem z dostepem do zdjecia, po prostu przenies list do skrzynki odbiorczej. Jesli chcesz, mozesz wypelnic swoj profil - nie wymaga to wiele wysilku. Twoje imie i nazwisko, plec, wiek i cel - np. wirtualny seks.
Czy chcesz uwiesc dziewczyne i zaprosic ja na seks? Zainteresuj ja soba, a nastepnie zapros ja do domu na dowolna okazje. Dziewczyna sama wszystko doskonale zrozumie, ale wplacze sie w te milosna gre. Gdy jestescie sami, romantyczna sceneria, alkohol i troche flirtu zagwarantuja gorace zakończenie wieczoru.

CLICK 

To Tylko My!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.