Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 09:01:33 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host
    eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550 5.7.1 Unfortunately,
    messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact your Internet
    service provider since part of their network is on our block list (S3140).
    You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT008.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

Subject: Je doet me zo denken aan de crimineel die mijn vrede heeft gestolen.
From: Pia Demeterova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:00:11 +0300

Wil je afspreken? Nu is de tijd!

Mensen hebben zich de laatste tijd ingeschreven op datingsites met het doel een serieuze relatie op te bouwen, een geliefde en liefhebbende te vinden. Niet iedereen is op zoek naar hetzelfde. Sommigen zijn op zoek naar flirt of gezelschap, anderen zoeken een reisgenoot voor een komende reis. Er zijn er die op zoek zijn naar een zakenpartner. Dus, het kan niet gezegd worden dat alle meisjes geliefd willen worden.

Tenslotte is er een wetenschap die aan de mens het wezen van zichzelf heeft geopenbaard, en wel met zulk een diepte en nauwkeurigheid dat niemand ooit is tegengekomen die er onverschillig tegenover kon staan. Eenmaal vertrouwd met de eigenaardigheden van iemands karakter, is iedereen aanvankelijk verbaasd en verbaasd over de nauwkeurigheid van de openbaring van elke nuance van iemands innerlijke wereld.

Wij zijn gekozen door allerlei mensen. Sommigen zoeken partners voor een avondje uit, anderen voor het leven. Alle gebruikers zijn handig gesorteerd op stad, dus onze zoekmachine is in de eerste plaats voor degenen die op zoek zijn naar iemand om te ontmoeten uit hun stad. Als u de meest populaire profielen van mensen uit uw stad wilt vinden, kunt u deze bekijken voordat u zich inschrijft op onze site. Maar om een adult sex dating te beginnen moet je je registreren en een account aanmaken.

De eerste van duizenden meisjes wachten op u wanneer u inlogt in onze chatroom. En hoogwaardige moderatie en hoge resolutie foto's zorgen alleen voor de beste ervaring met de mooie seks. Om te beginnen met chatten, klik op "Probeer gratis" en je zult direct een meisje in je videochat zien die ook hier is om nieuwe mensen te ontmoeten.

Gegevens uit onze profielen en correspondentie worden prive gehouden en zijn niet beschikbaar voor vreemden. Daarom mogen gebruikers niet bang zijn dat hun relatie openbaar wordt. Reputaties van zowel meisjes als mannen worden niet in gevaar gebracht. Deze site is beschermd tegen inmenging van buitenaf, zodat het risico dat u door het klikken op een link tijdens uw correspondentie wordt aangevallen door een virus minimaal is. Plus, u zult geen last hebben van eindeloze spam.

FREE REGISTRATION 

Ik wil deze e-mails niet meer ontvangen.    

Als u een officiele brief hebt geopend, kan deze in spam terechtkomen. Doe uw best om de kwaliteit van onze service te verbeteren en verplaats hem naar de - Inbox categorie.

©2007 Bruiloft | Sportlaan 2-1, 9728 PH Groningen, Nederland