Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:44:31 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Moje milovana a draha osoba, moje stesti a moje odmena, preji vam uspesny a jasny den
From: Raleigh Ulyana <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:43:48 +0300

Ulyana
was online 56 minutes ago   

Hmotnost: 53 Sexualni zajmypo: Trojky Growth: 169 ID: 95039876 Prsa: 2.5 O mne: Potrebujete se schovat pred okolnim svetem a uspokojit se v posteli?! U me je to nejen mozne, ale take si to velmi preji.   

Nenacita se fotografie dobre? Presunte dopis do sve schranky a my vam poskytneme 10 dni popularity na nasich strankach. Radi bychom se vam uprimne omluvili za potize, ktere jsme vam zpusobili. Slibujeme, ze vse napravime, a zaroven pripominame, ze pokud budete potrebovat nasi pomoc, muzete se na nas v kazdem pripade obratit! Seznamka pro seznamovani nejen za úcelem vazneho vztahu, ale take pro hledani partneru pro jednorazova setkani a pro vyber sponzora/podporovatele.

CLICK

Takove dopisy nechcete dostavat.