Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:39:23 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Mialam okropny dzien, ale mysl o wczorajszej randce wywoluje usmiech na mojej twarzy.
From: Endrizzi Annelise <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:37:31 +0300

Annelise
was online 58 minutes ago   

Hmotnost: 59 O mne: Potrzebuje troche zlego towarzystwa dla milej pieknej dziewczyny. Chcesz sie ze mna spotkac ogladajac moje zdjecia?) Prsa: 2 Growth: 168 Sexualni zajmy: Byc na gorze w seksie ID: 15958116   

OPEN

Ciekawa funkcja naszego serwisu jest wyswietlanie przyblizonej odleglosci do lokalizacji uzytkownika (geolokalizacja). Mozesz wiec znalezc nowego przyjaciela lub partnera nawet w swoim wlasnym sasiedztwie. Zmiana lub zmiana zawartosci serwera wymaga prac technicznych, czasami zajmuje to kilka godzin. Mozesz zaobserwowac problemy z otwieraniem zdjec. To nie problem, najprosciej byloby przeniesc ten list do skrzynki odbiorczej. Z powazaniem prosimy o przebaczenie za klopoty, ktore Panstwu przedstawiamy. Obiecujemy Ci wszelkimi sposobami poprawe sytuacji, dodatkowo przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdym przypadku mozesz sie z nami skontaktowac!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.