Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:36:22 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.capitar.com[188.40.16.121] said: 557 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable
    address: User unknown (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jij bent de enige persoon in de wereld op wiens schouder je kunt dutten...
From: Barakova Mirjam <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:29:38 +0300

Gedetailleerde Informatie Beschikbaar! 

Automatisch zoeken zal beginnen met het scrollen van foto's van degenen die aan uw parameters voldoen. U hoeft alleen maar "ja" of "nee" te klikken op de hartjes om uw wens kenbaar te maken. De persoon op wie je ze plaatst zal dit zien en in staat zijn om in natura te reageren. Als jullie elkaar leuk vinden, begin dan te chatten zonder angst voor afwijzing. Probeer speed dating en je zult een ton van plezier hebben!

Katrin

Open Chat   

Silvia

Open Chat   

Alexa

Open Chat   

Elise

Open Chat  

Click 

Klik hier om u uit te schrijven voor deze e-mail.