Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:35:57 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host de-smtp-inbound-2.mimecast.com[51.163.159.22]
    said: 550 Invalid Recipient -
    https://community.mimecast.com/docs/DOC-1369#550
    [OnnQrl3sPMads2xFu7yhEA.de5] (in reply to RCPT TO command)

Subject: Het is een dag van zorgen, moge ze goed opgelost worden.
From: Smidova Cristina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:28:47 +0300

Krijg wekelijks geschenken op onze site. Kom in de top 100 van je land!
Om een vrouw op deze site te vinden, hoef je alleen maar haar id in te typen. 94147076.
Bij deze brief is een foto gevoegd van een meisje dat u graag zou willen leren kennen. Als u problemen hebt om de foto te openen, verplaatst u de brief gewoon naar de Inbox. U kunt een profiel invullen als u wilt - het kost niet veel moeite. Uw naam, geslacht, leeftijd en doel - bijv. virtuele seks.
Kies het juiste moment om een erotisch bericht te sturen. Als je stuurt op een moment dat de persoon bezig is, zal het niet goed zijn. Het is goed om te weten wat je maat op dat moment aan het doen is.

Top Inhoud!

OPEN CHAT 

Klik hier om u uit te schrijven voor deze e-mail.