Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:28:26 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host msn-com.olc.protection.outlook.com[104.47.56.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [CO1NAM11FT018.eop-nam11.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT034.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.211] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550
    User unknown in local recipient table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Er zit zoveel mysterie in die blik. Ga je iets van dat mysterie onthullen?
From: Lindgren Stephie <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:28:02 +0300

Waarom je nooit een probleem met meisjes zult hebben

Veel mensen gebruiken onze website om buitenlanders te ontmoeten en vervolgens naar het buitenland te verhuizen. Dit geldt niet alleen voor meisjes maar ook voor mannen - vandaag de dag is het heel gewoon om relaties en huwelijken te hebben die je leven volledig kunnen veranderen. Bovendien verbetert zelfs vriendschappelijk contact met buitenlanders, dat niet op een serieuze relatie is gericht, uw talenkennis. De site stelt u niet alleen in staat om een leuke tijd te hebben, maar ook om de taal te leren zonder uw toevlucht te nemen tot dure professionele tutors!

Voor volwassen vrouwen is daten vaak een mislukking omdat ze hun eigen leeftijd onderschatten, foto's van iemand anders of te bewerkte foto's laten zien, en andere informatie verfraaien. Er zijn universele succesregels voor beide geslachten: frisse foto's waarop uw gezicht en figuur duidelijk te zien zijn; waarheidsgetrouwe informatie over uzelf, uw hobby's en interesses; een open houding in de communicatie; de bereidheid om elkaar te ontmoeten als beide partijen geГЇnteresseerd zijn; en een vriendelijke toon in de correspondentie.

Ons portaal wordt regelmatig aangevuld met nieuwe leden - zowel mannen als vrouwen voegen hun profiel toe in de hoop een waardige partner te vinden. Elk nieuw profiel verhoogt uw kansen om precies de persoon te vinden die u zoekt.

Hoe vind ik de juiste persoon om mee te praten en meer? Omdat veel mensen op zoek zijn naar een serieuze relatie, bevat de site zeer gedetailleerde profielen. Bijvoorbeeld, terwijl iemands uiterlijk misschien niet veel uitmaakt voor een penvriend, zal het een grotere rol spelen voor een meer serieuze relatie.

U kunt een regio specificeren om gelijkgestemden in uw stad te zoeken - het zal u verbazen hoeveel interessante mensen er bij u in de buurt wonen. Er zijn ook geen financiГ«le kosten - registratie en het bewerken van uw profiel is volledig gratis.

Click 

Ik wil zulke brieven niet ontvangen.    

Verplaats de e-mail naar de - Inbox categorie.

©2013 Begin Goed Te Leven | Amstelplein 34, 1096 BC Amsterdam, Nederland