Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:26:34 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.26] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    f23-20020a635117000000b00476db6fe504si242215pgb.747 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT026.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.quick.cz[90.176.151.97] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address: host
    160.218.169.67[160.218.169.67] said: 550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient
    address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT
    TO command) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Je velmi pozde, opravdu chci intimitu ... s mym polstarem.
From: Vijfvinkel Charlotte <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:25:47 +0300

Priznejme si to - v dnesni dobe kazdy randi online.

Nase bezplatne seznamovaci stranky vam pomohou najit spoustu zajimavych lidi a spolecnosti pro traveni spolecneho casu. Pokud potrebujete spolecnika na kulturni akce nebo jen na prijemne setkani u salku kavy po praci, nase stranky si muzete pohodlne roztridit podle mista. Nase stranky se od konkurence lisi pohodlnym a logicky prehlednym vyhledavacim algoritmem: snadno ho zvladnou i lide s minimalni pocitacovou gramotnosti.

Statistiky ukazuji, ze temer 33 % tech, kteri se seznami online, navaze vztah nebo se seznami na jednu noc.

Pravdepodobne dnes nepotkate nikoho, kdo by nepouzival internet. Na stranky muzete pristupovat z libovolneho zarizeni - pocitace, notebooku, tabletu i mobilniho telefonu. A to znamena, ze si muzete kazdou volnou chvili zprijemnit zajimavou komunikaci a prohlizenim profilu. Uviznete v dopravni zacpe, cekate na pracovni schuzku, jste na sluzebni ceste - misto abyste se nudili, popovidejte si se zajimavym spolecnikem!

Vybiraji si nas nejruznejsi lide. Nekteri hledaji partnery na jednu noc, jini na cely zivot. Vsichni uzivatele jsou pohodlne serazeni podle mesta, takze nas vyhledavac je predevsim pro ty, kteri hledaji nekoho, s kym by se mohli seznamit ze sveho mesta. Pokud chcete najit nejoblibenejsi profily lidi z vaseho mesta, muzete je zkontrolovat pred registraci na nasich strankach. Abyste vsak mohli zacit chodit s dospelymi, musite se zaregistrovat a zalozit si ucet.

Mozna budete moci uvest sve hlavni touhy a pozadavky, sve podminky, schopnosti, tabu a preference najednou. Zapas nebude trvat dlouho.

CLICK HERE 

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.    

Tento e-mail by se mel zobrazit ve slozce Dorucena posta. Doporucujeme vam, abyste si ji presunuli do schranky.

©2014 Nahodne Seznamovani | Lomnickeho 1705/9, 140 00 Praha 4-Nusle, Cesko