Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:26:15 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp-in.quick.cz[90.176.151.97] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable
    address: host 160.218.169.67[160.218.169.67] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Obavy v sobe nosi, tak ať jsou uspesne vyreseny.
From: Tyra Jarnefelt <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:24:42 +0300

Otevrete Jeji Profil! 

Nase stranky jsou velmi bezpecne, nemusite uvadet svou adresu, telefonni cislo a dalsi kontaktni udaje. Diky tomu se osobni setkani muze uskutecnit pouze pri oboustranne ochote a pripravenosti, jinak vas hledana osoba nemuze najit. To je dulezite zejmena pro lidi, kteri se "spalili" na schuzkach naslepo a nechteji hned na zacatku sdelovat vsechny sve osobni udaje.

Teodora

LIKE   

Lydia

LIKE   

Bertha

LIKE   

Gundula

LIKE  

Open Chat 

Nemam zajem si dopis precist.