Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:08:14 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Zawsze chcialam spotkac faceta, ktory przypominalby mi Robin Hooda.
From: Tea Jerome <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:05:56 +0300

Randki online sa latwiejsze niz sie wydaje. Do dziela! Szybka rejestracja. Profile zweryfikowane. Tylko dzis bonusy za rejestracje!
Nie powinienes ignorowac problemow zwiazanych z intymnoscia, poniewaz moga one miec powazny wplyw na zwiazek. Istnieje wiele sposobow, aby poprawic swoje zycie seksualne. A my dajemy Ci mozliwosc poznania dziewczyn na seks bez zobowiazań.
Podoba ci sie ta dziewczyna? Nie denerwuj sie, po prostu wpisz ID jej profilu : 83042776 w polu wyszukiwania!
Nasz darmowy serwis sklada sie ze strony wejsciowej z lista galerii i ostrzezeniem o ograniczeniach wiekowych dla odwiedzajacych oraz samych galerii (male strony ze zdjeciami, jesli masz problemy z wyswietleniem zdjecia dziewczyny w tym mailu, przenies maila do skrzynki odbiorczej). Naszym ogromnym plusem jest prawie calkowity brak reklam.

OPEN SITE 

To Prawdopodobnie Twoja Sasiadka!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.