Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:07:56 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: zycze Ci milego dnia, moja droga.
From: Tatiana Dupuy <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:05:22 +0300

Znasz Ja? Sprawdz Jej Profil! 

Szukaj partnerow seksualnych. Znalezienie partnera seksualnego jest latwe z pomoca naszej strony. Posiadamy ogromna baze uzytkownikow wszystkich typow, dzieki czemu mozna znalezc idealnego partnera dla kazdego. Strona zawiera profile osob LGBT, osob o nietradycyjnych sklonnosciach i preferencjach. Czat online sprawia, ze latwiej jest sie otworzyc i wyznac swoje fantazje, wiec latwo jest znalezc odpowiedniego partnera.

Leni

Open Profile   

Valentine

Open Profile   

Anita

Open Profile   

Lena

Open Profile  

Open Profile 

Nie chcesz otrzymywac takich listow.