Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:07:37 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Co sadzisz o przejmowaniu inicjatywy przez dziewczyny?
From: Thekla Brickman <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:05:30 +0300

Thekla
was online 51 minutes ago   

Hmotnost: 68 O mne: Kazde doswiadczenie heteroseksualne: Doswiadczenie minelo, pozostala tylko namietnosc i chec jej zaspokojenia ! Prsa: 2.5 Growth: 172 Sexualni zajmy: Domination ID: 28284143   

Free Registration

Stan sie najbardziej odnaleziona osoba w swoim miescie. Jesli masz problemy z dopuszczeniem do zdjecia, musisz przeniesc list ze spamu do kategorii - skrzynka odbiorcza. Dla takich nieporozumien, damy Ci zloty profil z mozliwoscia dac darmowe prezenty dla dziewczyn w ich profilu. Z powazaniem prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Panstwu dajemy. Obiecujemy przywrocic te sytuacje bez wzgledu na wszystko, tym wszystkim przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, i tak mozesz sie z nami skontaktowac!

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.