Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:07:06 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said:
    550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User
    unknown in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550 Unrouteable
    address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Mam pragnienie, aby znaleźc szczescie po obejrzeniu Twojego profilu.
From: Mayan Boulanger <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:04:50 +0300

Mayan
was online 43 minutes ago   

Hmotnost: 70 O mne: Bezczelna i puszczalska, potrzebujesz takiej dziewczyny? Prsa: 3 Growth: 171 Sexualni zajmy: Pozowanie na szturmowca ID: 53320217   

Send Message

Jestesmy najwieksza spolecznoscia randkowa dla przyjemnosci. Po rejestracji otrzymasz konto premium na 10 dni za niedogodnosci, ktore spowodowales, i aby zobaczyc zdjecie dziewczyny z profilu, przenies list do swojej skrzynki odbiorczej. Z powazaniem prosimy Cie o przebaczenie za klopoty, ktore Ci zadajemy. Dajemy slowo, aby poprawic swoja sytuacje bez wzgledu na wszystko, dodatkowo przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, mozesz skontaktowac sie z nami w kazdej chwili!

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.