Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:05:51 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Slonce zawsze swieci, promieniuje cieplem i obiecuje beztroska przyszlosc!
From: Svea Dankoova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:04:12 +0300

Business Lady Shows Yourself! 

Jestem administratorem intymnego portalu randkowego. Mamy wyjatkowa oferte. Wlasnie teraz do Twojego miasta przyjezdza dziewczyna o imieniu Reinhild. Jest nasza stala i wazna klientka. Przyszla od niej prosba o znalezienie mezczyzny. Poszukuje spotkania w celu uprawiania kinky sexu. Nie jest to pierwszy raz, kiedy swiadczymy te usluge i mozemy powiedziec, ze nie bedziesz zalowal, jesli zgodzisz sie na spotkanie z nia. Ona naprawde kocha seks! Ona po prostu szaleje, jesli nie uprawiala seksu przez 1 dzien. Jesli jestes zainteresowany ta oferta, zadzwon do niej. Jej numer telefonu jest podany w jej profilu. Albo napisz wiadomosc na stronie, a ona Ci odpowie. Pozdrawiam, administracja strony.

Caroline

ONLINE CHAT   

Monica

ONLINE CHAT   

Rosy

ONLINE CHAT   

Dorotea

ONLINE CHAT  

OPEN 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.