Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:05:39 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Lekarz poradzil mi, zebym brala witaminy na dobry nastroj.
From: Anny Kozlowska <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:03:59 +0300

Anny
was online 55 minutes ago   

Growth: 163 Sexualni zajmy: Seks zabawki ID: 72583966 Prsa: 2.5 Hmotnost: 57 O mne: Chcesz dotknac moich sokow miedzy nogami? Przejedź palcami po mojej cipce, a przekonasz sie, ze prawie zawsze jestem mokra.   

Open Chat

Z cala szczeroscia prosimy o przebaczenie za klopoty, ktore wam wnosimy. Przyrzekamy Ci jak najlepiej poprawic sytuacje, tym wszystkim przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, mozesz do nas w kazdej chwili napisac! Ale nie ma problemu! Przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Za niedogodnosci, dostaniesz darmowy miesiac vip konto po zarejestrowaniu sie na naszej stronie. Nasz proces rejestracji jest prosty, a nasz zespol moderatorow szybko reaguje. Nasze uslugi minimalizuja mozliwosc pojawienia sie falszywych profili.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.