Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:59:13 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.36] said: 550 #5.1.0 Address
    rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jste stihani za kradeZ meho srdce!
From: Lottie Verhelst <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:58:56 +0300

Open 

Neposkytujte partnerum zadne osobni udaje, dokud si nejste jisti, ze s vami mluvi adekvatni skutecna osoba. Do schuzky se radeji drzte dal od socialnich siti a messengeru. Pokracujte v komunikaci na nasem portalu.
Stranka, kde i ty nejkrasnejsi zeny pisi jako prvni. Neverite tomu? Presvedcte se zde! Registrace je zdarma!
Pokud se vam libi urcita divka a chcete s ni chatovat, staci zadat jeji ID: 81118837 do pole pro vyhledavani.
K tomuto dopisu je prilozena fotografie divky, ktera by se s vami rada seznamila.Pokud mate problemy s pristupem k fotografii, jednoduse presunte dopis do slozky Dorucena posta. Pokud chcete, muzete si vyplnit profil - nevyzaduje to mnoho usili. Vase jmeno, pohlavi, vek a ucel - napr. virtualni sex.

Rezervujte Si Videohovor!

Tyto e-maily uz nechci dostavat.