Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:52:01 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: d May it fill your thoughts with optimism, your feelings with inspiration d
From: Jorstad Anneliese <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:49:20 +0300

Anneliese
was online 37 minutes ago   

Hmotnost: 68 O mne: Ze mna trzeba zapomniec o decorum i byc gotowym na wszystko w seksie. Jestem elastyczna gimnastyczka. Prsa: 2 Growth: 173 Sexualni zajmy: Poze kibica ID: 15939139   

Free Registration

Korespondencja online jest wyzwalajaca i uczy flirtu. Mozesz wybrac swoj cel randki: czy jest to dla powaznego zwiazku lub jednorazowej rzeczy. Aby zachowac prywatnosc, zdjecie moze nie pojawic sie od razu, musisz przeniesc list do skrzynki odbiorczej. Przepraszamy za to nieporozumienie.

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.