Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:50:41 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210]
    said: 550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected:
    User unknown in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Nikomu nigdy nie udalo sie zdobyc mojego serca samym spojrzeniem.
From: Petrova Enna <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:49:17 +0300

Enna
was online 54 minutes ago   

O mne: Jestem mala myszka, ktora moze rozjasnic mroźne zimowe wieczory, aby dac czulosc, czulosc i jego troske najbardziej sexy i brutalny z mezczyzn. Zhdu khunter, kto kotorogo jest w stanie mnie zlapac i oswoic... Hmotnost: 63 Growth: 159 ID: 13610421 Sexualni zajmy: Seks zabawki Prsa: 2.5   

Open Site

Dziewczyny na naszym portalu randkowym publikuja swoje nagie zdjecia, tak jak w tym e-mailu, jesli nie widzisz zdjecia, przenies wiadomosc do swojej skrzynki odbiorczej. Pomozemy Ci pozbyc sie zwątpienia w siebie! Potrzebujemy Twojej rady, jak ulepszyc nasze zasoby! Przepraszamy za nieoczekiwana konserwacje serwera.

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.