Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:50:38 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550
    Unrouteable address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Dlaczego tak smutno na zdjeciu? Nie badź smutny. zycie jest niesamowite i ciekawe, poniewaz jest w nim ja.
From: Maddock Liana <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:49:06 +0300

Chcialabym, Zebys Tu Byl! 

Najlepsze jest to, ze nasze oferty randek dla doroslych sa calkowicie darmowe. Nie ma oplat aktywacyjnych, nie ma SMS-ow ani innych dodatkow. Wystarczy utworzyc profil, wypelnic go swoimi zdjeciami i informacjami osobistymi i mozna zaczac czatowac bez ograniczen!

Beatha

LIke   

Kaete

LIke   

Mara

LIke   

Swenja

LIke  

Open Site 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.