Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:49:11 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host poczta.sterta.pl[145.239.85.172] said: 550 Please fix
    your reverse/forward dns (in reply to MAIL FROM command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Od chwili, gdy cie ujrzalem, w moja dusze wkradly sie watpliwosci - czyzbys uciekl z krolestwa?
From: Konstanze Thomsen <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:47:57 +0300

Dowiedz Sie O Niej Wszystkiego! 

Szukaj partnerow seksualnych. Znalezienie partnera seksualnego jest latwe z pomoca naszej strony. Posiadamy ogromna baze uzytkownikow wszystkich typow, dzieki czemu mozna znalezc idealnego partnera dla kazdego. Strona zawiera profile osob LGBT, osob o nietradycyjnych sklonnosciach i preferencjach. Czat online sprawia, ze latwiej jest sie otworzyc i wyznac swoje fantazje, wiec latwo jest znalezc odpowiedniego partnera.

Barbara

Send Message   

Carin

Send Message   

Sophia

Send Message   

Margaritha

Send Message  

Open Profile 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.