Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:46:50 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT030.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.208] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in local recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.208] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in local recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx10.se.isp-net.nl[82.215.18.98] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550-undeliverable address:
    host deliver04.tele2.isp-net.nl[private/dovecot-lmtp] 550-said: 550 5.1.1
    <[email-masked]> User doesn't exist: 550 [email-masked] (in reply to
    RCPT TO command) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Lieverd, ik wens je een goed en geweldig humeur
From: Longford Taisiya <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:46:31 +0300

Wij zullen u matchen op basis van 17 compatibiliteitscriteria.

Wacht niet met een persoonlijke ontmoeting. De interesse in correspondentie vervaagt snel. Als je alle belangrijke onderwerpen bespreekt, zal er niet veel zijn om over te praten op een date. Maak een afspraak een week of twee nadat je met ze gesproken hebt en videochat van tevoren.

Zoek naar vrienden en gelijkgestemden. Eenzaamheid uit zich niet altijd in de afwezigheid van een partner - je hebt vaak behoefte aan aandacht, communicatie, gesprek met mensen die een standpunt kunnen delen. De gemiddelde volwassene heeft meestal geen tijd voor interessante vrijetijdsactiviteiten. Bovendien vergen veel thematische activiteiten of hobby's ook een aanzienlijke investering. Onze gratis dating website zal je helpen interessante mensen te vinden om mee te praten.

Zoek nieuwe vrienden en mensen om mee te praten. Chat op onze dating site gratis en beschikbaar 24 uur per dag! Zoek mensen om samen te reizen. "Ik wil niet alleen reizen," denk je? En het is een heel normale wens! Vind een metgezel online, wissel telefoonnummers uit en ga met plezier op vakantie! Mogelijkheden van de website zal helpen om niet alleen reisgenoten, maar ook mensen voor het hebben van een leuke tijd tijdens de vakantie te vinden!

Elke volwassene moet omgaan met het andere geslacht, romantische afspraakjes maken en nieuwe mensen ontmoeten. Diversiteit in de omgeving helpt om stress te bestrijden, prestaties te verbeteren en zich te ontdoen van diverse complexen. Helaas heeft niet iedereen de mogelijkheid om zijn communicatiebereik uit te breiden. Sommige mensen zitten aangeboren bescheidenheid in de weg, anderen zitten starre werk- of persoonlijke schema's in de weg. Dat is waar onze volwassen dating site om de hoek komt kijken. Het is een goede plek om je zielsverwant te vinden, voor occasionele rendez-vous en eenmalige intieme avonturen.

Mee eens, het is het proberen waard - je leven zal zeker helderder en rijker worden! Het is geen wonder dat allerlei soorten mensen het internet gebruiken om vrienden te maken. Zij kunnen verschillende doelen, voorkeuren en beweegredenen hebben. Op onze dating site, verhoogt alleen al het inschrijven uw kansen op succes aanzienlijk. Gegarandeerde zoekproductiviteit.

Free Registration 

Niet geinteresseerd in het lezen van de brief.    

Verplaats de e-mail naar de - Inbox categorie.

©2021 Nieuwe Kennissen | Blaak, 3011 AB Rotterdam, Nederland