Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:42:19 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Pozwol mi cie uszczesliwic.
From: Clara Gimenez <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:40:55 +0300

List otwarty do goracych lasek.

Nie zwlekaj z osobistym spotkaniem. Zainteresowanie korespondencja szybko zanika. Jesli omowisz wszystkie wazne tematy, nie bedzie o czym rozmawiac na randce. Umow sie na spotkanie tydzien lub dwa po rozmowie z nimi, a wczesniej na czat wideo.

Szukaj przyjaciol i osob o podobnych zainteresowaniach. Samotnosc nie zawsze objawia sie brakiem partnera - czesto potrzebna jest uwaga, komunikacja, rozmowa z ludzmi, ktorzy moga podzielic sie swoim punktem widzenia. Przez wiekszosc czasu przecietny dorosly nie ma czasu na ciekawe spedzanie wolnego czasu. Ponadto, wiele zajec tematycznych lub hobby rowniez wymaga znacznych nakladow. Nasz darmowy serwis randkowy pomoze Ci znalezc interesujacych ludzi, z ktorymi mozesz porozmawiac.

Wiele osob marzy o wyjezdzie do dalekich zamorskich krajow, ale najblizsze otoczenie nie ma odwagi ich wesprzec. Taka podroz jest lepiej zrobic z ciekawymi podobnie myslacych ludzi, ktore znajda sie na stronie internetowej randki. Wsrod uzytkownikow sa nieustraszeni doswiadczeni turysci oraz niewyszukani, ale przedsiebiorczy ludzie. Dla maksymalnego komfortu, latwo jest znalezc towarzysza w zaleznosci od wieku. Wazna jest rowniez plec - mozesz zabrac ze soba kogos dla romansu lub stworzenia wrazenia pary, aby ulatwic np. odprawy. Albo polaczyc sily, aby zdobyc serca innych ludzi i zapewnic sobie spokojna podroz bez wzajemnej milosci. Strona bylaby rowniez doskonalym sposobem na znalezienie lokalnych znajomosci. Poznanie mieszkanca danego miejsca jest bardzo przydatne, poniewaz moze on stac sie przewodnikiem, pomocnikiem, doradca, przyjacielem, a moze nawet kims wiecej.

Dla romantycznie myslacych par nasz zasob pomoze rozluznic sie troche i pozbyc sie niezrecznosci na pierwsza prawdziwa randke, dla przyjaciol z roznych krajow - aby zobaczyc sie latwo i pokazac sobie nawzajem swoje codzienne zycie, podczas gdy ci, ktorzy szukaja partnera seksualnego, przeprowadzic "mini wywiad", aby zrozumiec, czy dana osoba jest odpowiednia do spelnienia ich pragnieЕ„.

Zaawansowane wyszukiwanie, bardzo szczegolowe profile, album z naszymi najlepszymi zdjeciami, sondy psychologiczne, pomocne artykuly - powaznie myslimy o tym, abys znalazl tylko szczesliwych partnerow.

OPEN CHAT 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.    

E-mail jest dostarczany do Ciebie przez Twoja aktywnosc randkowa.

©2009 Przytulic Akademie | plac Europejski 1, 00-844 Warszawa, Polska