Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:40:58 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Niech wszystkie rozmowy i negocjacje przebiegaja w pozytywny sposob.
From: Marion Dupuis <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:39:18 +0300

Serwis randkowy i towarzyski! Znajdz swoj mecz!

Prosty i bogaty w funkcje, popularny i autorytatywny, interesujacy i wyjatkowy, nasz serwis randkowy zaskoczy Cie raz po raz wielka roznorodnoscia profili z calego swiata i precyzyjnym doswiadczeniem w kojarzeniu. Zapomnij o byciu samotnym - komunikuj sie, flirtuj, zakochaj sie, buduj zwiazek, wez slub i badz szczesliwy!

Okolo 16% kobiet pozostajacych w relacjach seksualnych nie doswiadczylo orgazmu w ogole lub bardzo rzadko. Eksperci twierdza, ze im bardziej sie starasz, tym mniej prawdopodobne jest, ze dojdziesz do orgazmu. Zamiast gonic za nim, proponuja zrelaksowac sie i cieszyc sie procesem. Seks wysokiej jakosci jest lepszy niz sam orgazm. Zobacz profil dziewczyny, aby uzyskac wszystkie wskazowki.

Uwierz w sukces. Upewnij sie, ze wierzysz, ze znajdziesz sukces z witryny swatanie. W przeciwnym razie nie ma sensu zakladac profilu. Moze nie od razu spotkasz te wlasciwa osobe, ale znajdziesz szczesliwa rodzine lub odpowiedniego partnera do seksu.

W porownaniu do tradycyjnych metod randkowych nasz serwis ma wielka zalete w sferze powaznych randek - dopasowywanie ludzi wedlug okreslonych parametrow. Takie podejscie pozwoli Ci znalezc partnera na podstawie logicznych wnioskow, a nie bezmyslnej sympatii, jak to czesto bywa w zyciu. Oczywiscie, wyglad rowniez odgrywa role, wiec powazny serwis randkowy zawiera liste zdjec i calych albumow. W ten sposob mozna ocenic dana osobe pod katem wielu czynnikow i przyjrzec sie jej blizej. Komunikowanie sie jest zawsze latwiejsze, gdy mamy juz wspolne tematy, poglady i zainteresowania.

Ci, ktorzy chca, sa juz otwarci na komunikacje i znajomosci, nie utrudniaja i latwo nawiazac z nimi kontakt. Skad wiesz, czy dziewczyna szuka powaznego zwiazku? Przeanalizuj profil. Ci, ktorzy sa powazni, zawsze wypelniaja informacje o sobie, celu poszukiwan, wskazuja wazne cechy przyszlego partnera. Jesli jest tam napisane "szukam przyjazni i towarzystwa, flirtu", nie zakladaj, ze kobieta zmieni zdanie i bedzie chciala zalozyc z Toba rodzine. Nie doszukuj sie ukrytego znaczenia w celu "znajdz przyjaciela i towarzysza".

CLICK HERE 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.    

W tej chwili trwa konserwacja techniczna. Przenies swoj e-mail do skrzynki odbiorczej.

©2001 Nieoczekiwane Spotkania | TP SA Tower, 00-824 Warszawa, Polska