Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:40:24 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=gmail.pl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Szczerze mowiac, nie moglam oderwac wzroku od Twojego profilu.
From: Carla Janeckaova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:38:45 +0300

FREE REGISTRATION 

Oferta Na Wylacznosc!

Chcesz wiedziec dlaczego ta dziewczyna zostala wyslana do Ciebie, spojrz na jej profil! Znajdz jej profil po ID jej profilu: 29317660.
Strona, na ktorej nawet najladniejsze dziewczyny pisza jako pierwsze. Skap sie w kobiecej uwadze! Jeden miesiac darmowego konta VIP. Profile potwierdzone. Konkursy pieknosci i nagrody. 18+.
Zdjecia erotyczne moga byc wykonywane zarowno przez profesjonalne jak i amatorskie aparaty fotograficzne. zrodlem tych obrazow moga byc m.in. skany roznych fotografii (w tym z czasopism), zdjecia z aparatow cyfrowych, oraz materialy filmowe. Najczesciej stosowanym formatem jest JPEG. Jesli nie widzisz zdjecia, przenies je do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.