Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:40:00 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550 Unrouteable
    address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Niech sie spelnia wszystkie pomysly i plany!
From: Minge Celine <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:38:58 +0300

Masz juz dosc klopotliwego poszukiwania partnera? Chetnie rozwiazemy Twoj problem! Znajdz ja tutaj przez jej id profilu: 36411430.
Uzyskaj rok anonimowosci po zarejestrowaniu sie na naszej stronie sex randki! Bedziesz mogl wylaczyc funkcje prywatnosci, jesli chcesz.
Nie powinienes ignorowac problemow zwiazanych z intymnoscia, poniewaz moga one miec powazny wplyw na zwiazek. Istnieje wiele sposobow, aby poprawic swoje zycie seksualne. A my dajemy Ci mozliwosc poznania dziewczyn na seks bez zobowiazań.
Seks jest na mysli kazdej dziewczyny w taki czy inny sposob. Ktos tylko odwleka moment prawdy, a ktos inny od razu deklaruje swoje zamiary. Do tego wlasnie sluzy nasza strona, z mozliwoscia spotkania sie w zaufaniu. Do tego listu dolaczone jest zdjecie dziewczyny z mysla o seksie, jesli go nie widzisz, wrzuc list do kategorii Skrzynka odbiorcza.

Dowiedz Sie O Niej Wszystkiego!

CLICK 

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.