Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:36:35 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT019.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT019.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT019.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT019.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT019.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT019.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT019.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT019.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT019.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT055.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host
    eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT055.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT055.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host
    eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT055.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT055.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT055.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in virtual
    mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550 A URL in
    this email (tr1net . com) is listed on https://spamrl.com/. Please resolve
    and retry (in reply to end of DATA command)

Subject: Ik vraag me af of je in het echt net zo lief lacht als op foto's.
From: Rosa van Zwol <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:35:28 +0300

Zoek er een. Leer elkaar kennen. Verliefd worden. Gemakkelijk. Snel. Gemakkelijk.

De geautomatiseerde zoekopdracht zal beginnen met het scrollen door de foto's van degenen die aan uw parameters voldoen. Het enige wat u hoeft te doen is op de "ja" of "nee" hartjes te klikken om uw voorkeur te laten blijken. Degenen aan wie u ze hebt gegeven, zullen het zien en op dezelfde manier kunnen reageren. Als jullie elkaar leuk vinden, begin dan te communiceren zonder angst voor afwijzing. Probeer speed dating, het is je kans om plezier te hebben!

Statistisch gezien vindt een op de drie paren elkaar online, en een op de vijf huwelijken komt tot stand via online datingsites. Dus, je zult zeker slagen!

Voor romantisch gestemde paren zal onze bron helpen om wat losser te worden en ongemakkelijkheid weg te nemen voor de eerste echte date, voor vrienden uit verschillende landen - om elkaar gemakkelijk te zien en elkaar hun dagelijks leven te laten zien, terwijl voor degenen die op zoek zijn naar een seksuele partner bieden wij een "mini-interview" om te zien in hoeverre een persoon geschikt is voor het vervullen van hun verlangens.

Dankzij het constante werk aan de functionaliteit en de ontwikkeling van de dienst, vindt u hier alleen aantrekkelijke meisjes met "schone" profielen en geverifieerde gegevens. Erotische inhoud van het andere geslacht en geen advertenties. Wij reageren onmiddellijk op elk probleem en stoppen alle overtredingen. Daarom is het echt om elkaar te leren kennen. En als je metgezel je niet bevalt - een klik, en een nieuw meisje staat voor je.

Reizen is tegenwoordig betaalbaar en veilig, maar niet iedereen kan zijn wens in vervulling doen gaan bij gebrek aan gezelschap. Samen reizen is niet alleen leuker, maar vaak ook gemakkelijker en goedkoper. Vind een reisgenoot (of een groep) voor elk type reis op onze website. U kunt zelfs reisgenoten vinden voor uw reis naar de dichtstbijzijnde steden.

Open Site 

Ik wil zulke brieven niet ontvangen.    

Wij proberen ervoor te zorgen dat u niet in de war raakt door deze berichten en werken aan bugs. Als je je ongemakkelijk voelt bij de boodschap. Antwoord ons of verplaats de e-mail naar de - Inbox.

©2001 Professionele Pick-Up Artiest | P.J. Oudweg 4, 1314 CH Almere, Nederland