Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:34:54 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT044.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.14.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR04FT015.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.14.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR04FT015.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.14.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR04FT015.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.206] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in local recipient table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Relaties gaan kapot als je niet meer over gevoelens praat.
From: Miriam Overback <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:34:23 +0300

Afspraakjes zonder verplichtingen.

Wij willen online dating makkelijk en veilig maken. Daarom controleren wij elk nieuw profiel waarbij u zich aanmeldt, versleutelen wij al uw gegevens om te voorkomen dat cybercriminelen ze stelen, en blokkeren wij actief profielen met twijfelachtige activiteiten. Nu is het nog maar een kleine maar belangrijke stap om ervoor te zorgen dat u alles doet wat nodig is om ervoor te zorgen dat uw datingleven veilig is.

Eenzaamheid is een van de meest urgente problemen van de moderne samenleving. Uit statistieken van psychologen blijkt dat het de mensen zijn die in megasteden wonen die het meest te lijden hebben. Ondanks de duizenden mensen die er zijn en de verscheidenheid aan communicatiemethoden, is het vinden van een zielsverwant niet gemakkelijk. Het tempo van het moderne leven en de overvloed aan werkverplichtingen maken "live" communicatie moeilijk. Hierdoor bevinden veel mensen zich plotseling in een situatie waarin zij alleen terloopse kennissen en collega's hebben, maar geen echte vrienden aan wie zij hun diepste dromen en verlangens kunnen toevertrouwen.

De telefoon is een zeer belangrijk onderdeel van onze adult dating omdat het helpt om online correspondentie persoonlijker te maken. Het kan dus verwarrend zijn om vaak te weigeren je nummer te geven, vooral als het gesprek voordien goed verliep. Het verbergen van het doel van je aanwezigheid op de site is een andere manier om je tegenstanders negatief te stemmen. Wij raden ook af om geschenken te vragen of te proberen frauduleuze activiteiten te ontplooien.

Bent u op zoek naar een ware liefde, een beste vriend of een interessante metgezel? Onze officiГ«le dating website is hier om harten te verbinden en de vreugde van communicatie te verspreiden. Vandaag zijn er een paar miljoen geregistreerde gebruikers. Velen van hen hebben vrienden gemaakt en sterke families gesticht dankzij onze dating website.

Dankzij het constante werk aan de functionaliteit en de ontwikkeling van de dienst, vindt u hier alleen aantrekkelijke meisjes met "schone" profielen en geverifieerde gegevens. Erotische inhoud van het andere geslacht en geen advertenties. Wij reageren onmiddellijk op elk probleem en stoppen alle overtredingen. Daarom is het echt om elkaar te leren kennen. En als je metgezel je niet bevalt - een klik, en een nieuw meisje staat voor je.

OPEN CHAT 

Niet geinteresseerd in het lezen van de brief.    

Wij proberen ervoor te zorgen dat u niet in de war raakt door deze berichten en werken aan bugs. Als je je ongemakkelijk voelt bij de boodschap. Antwoord ons of verplaats de e-mail naar de - Inbox.

©2016 Je Bent Niet Alleen | Holland Amerikakade 900, 3072 MC Rotterdam, Nederland