Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:08:03 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Witam! Widzialem, ze oboje jestesmy z tego samego miasta.
From: Dobryova Kirsten <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:05:28 +0300

Kirsten
was online 54 minutes ago   

Sexualni zajmy: V pozycja Growth: 158 Hmotnost: 48 ID: 91132180 Prsa: 2 O mne: Moje naturalne piekno i nieopisana czulosc moga charakteryzowac mnie jako dobrego kochanka)   

Najmocniej przepraszamy za spowodowane niedogodnosci. Gwarantujemy, ze z pewnoscia przywrocisz sytuacje, dodatkowo przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, mozesz do nas w kazdej chwili napisac! Jesli masz problemy z dopuszczeniem do zdjecia, musisz przeniesc list ze spamu do kategorii - skrzynka odbiorcza. Dla takich nieporozumien, damy Ci zloty profil z mozliwoscia dac darmowe prezenty dla dziewczyn w ich profilu. Jestesmy jednym z najlepszych serwisow randkowych, ktory moze pochwalic sie wylacznie prawdziwymi profilami. Falszywki sa tu eliminowane dzieki mozliwosciom sztucznej inteligencji.

CLICK

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.