Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:07:13 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.mail.mp.pl[195.150.68.160] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in local recipient
    table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jakim cudem taki facet jak ty nie jest jeszcze zaobraczkowany?
From: Leonie Grunwald <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:05:41 +0300

Pozowanie Przed Kamera Dla Ciebie!

OPEN SITE 

Poczta nie przyjmuje zdjec erotycznych, przenies list do kategorii - Skrzynka odbiorcza. Chodzi nam tylko o seks. Nawet wyszukiwarka uzytkownika nazywa sie "Sex Search". Lokalizacja, plec, wiek - nie badz skromny, okresl niezbedne kryteria wyboru.
Nie trudno sie domyslic, ze znalezienie partnera do intymnego zwiazku bez zobowiazań jest rowniez latwiejsze do zrobienia z pomoca naszej strony.
Jesli podoba Ci sie pewna dziewczyna i chcesz z nia porozmawiac, po prostu wpisz jej id: 20569258 w polu wyszukiwania.

Nie chcesz otrzymywac takich listow.